sobota, 31 sierpnia 2013

Meble...

Hej, w dzisiejszym poście, chcę wam pokazać meble. Pewnie jesteście zdziwione, że akurat meble, lecz ostatnio inspirują mnie piękne pokoje z doskonałymi meblami, raz weszłam na stronę "Ikea", ponieważ strasznie spodobał mi się pomysł na urządzenie pokoju i tak poszukałam mebli, które byłyby  podobne do tych na  zdjęciu i znalazłam to co szukałam. Myślę, że wam się spodobają, są one wielką inspiracją dla mnie, ponieważ uwielbiam malować, lecz nie paznokcie, albo coś podobnego tylko po kartce, a tym bardziej pokoje lub modelki, ale może o tym opowiem w innym poście. Do rzeczy, bo nikt nie lubi dużo czytać, więc przejdziemy do zdjęć...:D




Dla mnie to łóżko jest jak znalazł, tylko to jest w kategorii "Łóżka dla gości i leżanki" , ale  wyspać się chyba można.;) (cena: 1,199 PLN-Ikea)

Również spodobało mi się to z kategorii "łóżka pojedyncze", moim zdaniem wygląda na wygodne.:) (349,99 PLN-Ikea)
 
Bardzo spodobała mi się ta szafa, jak za równo ta komoda.
(szafa 725 PLN-Ikea) (Komoda 399,99 PLN-Ikea)


Trochę krótki, ale i tak tego nikt nie czyta, więc co tam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz